Nikdy nepřesáhněte svůj rozpočet s tímto pokročilým Google Ads skriptem

Zeptejte se jakéhokoliv manažera placeného vyhledávání a alespoň jedenkrát za celou svou kariéru zažili takový ten hrůzostrašný pocit, když otevřou prohlížeč Google, aby zjistili, že přesáhli svůj rozpočet.
 
Někteří možná mnohem častěji než ti ostatní. Slyšel jsem o agenturách, které dokonce přesahovaly částky o milionech dolarů některé měsíce! Určitě můžeme s jistotou říci, že bych určitě nechtěl být správce účtu něčeho takového!
 
Každý nesnáší ten hrůzostrašný pocit, takže všichni se chceme ujistit, že jej již nikdy nebudeme muset prožívat.
 
Takže vývojáři u mého zaměstnavatele vybudovali toto pokročilé uživatelské rozhraní pro sledování rozpočtu, které vám dovolí sledovat vaše náklady na média v porovnání s vaším rozpočtem, a bude vás upozorňovat vždycky, když se dostanete dostatečně blízko jeho krajní hodnotě. 
 

Jak vlastně skript funguje?

 
Tento skript vám dovoluje sledovat rozpočet na jeho nejvyšší linii, stejně tak jako vám pomůže rozdělit rozpočet pro rozdílné sety kampaní, značek a dokonce i kanálů.
 
Můžete si tak nastavit rozpočet pro časový úsek, který chcete sledovat a který bude zobrazen na samé vrchní linii grafu (podívejte se na graf níže). Tento skript poté srovnává denní kumulativní náklady za měsíc v každém dni směřujícím k vašemu cíli.
 
Jsou tu další dvě linky, jedna ukazuje to, co potřebujete utratit, abyste dosáhli na váš cíl, stejně tak jako ta druhá ukazuje, jak vaše předpokládané náklady na měsíc rostou v poměru k utrácení.