Google se otevírá pro reklamy fantasy sportů ve Spojených Státech

 Se změnou jeho reklamních pravidel Google začíná akceptovat reklamy od služeb zajišťující fantasy sporty v určitých státech Spojených Států Amerických a to ještě tento měsíc, oznámila společnost v úterý.
 

Proč by nás to mělo zajímat.

 
Společnosti Fantasy sportů jako například FanDuel, DraftKings a Yahoo Daily Fantasy budou nyní schopni kupovat si reklamy napříč všemi majetky Google, což zahrnuje také Google Vyhledávání a Youtube, skrze Google Ads a DV360. GOogle byl tím nejvýraznějším v zákazech inzerce fantasy sportů,  uvedl pro AdWeek Mike Faffensperger, CMO FanDuel.
 
Tento divoce utrácející nával, ve kterém FanDuel a DraftKings utrácí obrovské peníze za marketing, aby si získali zákazníky, možná sice obešel GOogle, avšak daleko více států povoluje denní fantasy sporty a marketingové příležitosti se neustále rozrůstají.
 

Více o novinkách

 

  • Inzerenti budou muset splnit minimální kreativní požadavky a musí být držiteli státních licencí, kde je to vyžadováno k propagaci jejich produktů v cílených státech.
  • pOkud inzerenti operují ve státě, kde je třeba licence, musí být držiteli licence alespoň v jednom z ostatních států.
  • Gemblérství se musí přihlásit k certifikaci u Google, aby bylo schopno propagovat.