Ultimátní příručka k použití Bing Webmaster Tools (BWT) – část první


Přispívající a také Bing Chief Evangelist Christi Olson právě tímto článkem započte mnohodílnou sérii, která se bude celá týkat pouze Bing webmaster Tools. Pokud jste úplní začátečníci v nástrojích Bingu, tato detailní příručka vás nejen povede při vašich raných začátcích, ale zlepší také vaše chápání a zároveň i práci s tímto velmi dobrým nástrojem.
Pokud jste vlastníky internetové stránky, jistě jste investovali nemalé peníze a nemálo zdrojů a prostředků k tomu, abyste vytvořili vaši vlastní stránku. Jakmile se stala aktivní, chcete, aby ji všichni ve vašem okolí, státě, soustátí viděli a byli schopni ji najít, když hledají na internetovém vyhledávači Bing.
 
Není tu žádná jiná cena přidaná k našim výsledkům vyhledávání. Bing objevuje internet s crawlerem (procházečem), který na internetu nachází rozličné webové stránky a zahrnuje je potom do vyhledávacího indexu. Zatímco Bing prochází biliony a miliardy internetových stránek každý den, internet samotný konstantně roste, takže naše procházeče se vždycky snaží co možná nejvíce stránek objevit, spolu tedy s novým obsahem a přidat je do indexu.
 
Abychom pomohli správcům webů a majitelům stránek získat a udržet si jejich stránky na Bingu, nabízíme Bing Webmaster Tools (BWT) nástroj, který je úplně zdarma, a se kterým můžete přihlásit vaši stránku do Bingu a ke Coratně a také monitorovat celkové „zdraví“ vaší stránky. Bing Webmaster Tools pomáhá správcům webů a majitelům internetových stránek identifikovat a pochopit jakékoliv problémy, které stránka může mít, tak, že tyto chyby mohou být následně opraveny a internetové stránky tak mohou být optimalizovány.
 
Počátkem dneška začínáme tedy naši sérii článků, které nás ponoří hluboko do problematiky a funkcionality Bing Webmaster tools. Pokud jste úplně noví v práci s těmito nástroji, vůbec nevadí, protože tato detailní příručka vám pomůže začít a vydat se na vaší cestě za lepším hodnocením ve výsledcích vyhledávání internetového prohlížeče Bingu.
 

Kdo by měl tedy používat BWT?

Kdokoliv kdo vlastní internetovou stránku nebo kdokoliv, kdo by byl dostatečně zaujat v tom, jak vlastně stránka a její výkon by mohly těžit z používání Bing Webmaster Tools. To by mohl být byznysmen, který vlastní podnik, jeho admin serveru, digitální marketér nebo klidně i vývojář. Bing Webmaster Tools pomáhá monitorovat a udržovat prezenci stránky ve výsledcích vyhledávání.
 
V poslední dekádě autorka této série pracovala v oblasti internetového vyhledávání, byla také specialistou na SEO optimalizaci v agentuře, byla externím SEO Expertem a také placeným manažerem vyhledávání, jak pro Microsoft Windows, tak pro Harry and David společnost. Pracovala na stovkách místních i malých internetových stránkách. VE všech pozicích digitálního marketingu, ve kterém autorka článku byla, používala nástroj Bingu jako světlo v temnotě pro monitorování organickým výkonem vyhledávání.
 
Nemusíte se nikde přihlašovat pro BTW, aby bylo zahrnuto do indexu vyhledávání Bingu, avšak sada nástrojů od Bingu jako taková poskytuje dostatečný přehled a dostatek postřehů o viditelnosti vaší stránky, takže můžete velice lehce stránku optimalizovat, abyste vylepšili její hodnocení, dostali se do kontaktu se zákazníky, poháněli prodej nebo generovaly zisky na Bingu.
 

Proč právě BWT?

Webmaster Tools vám dovolí monitorovat a podrobně prozkoumat celkové zdraví vaší stránky a ukáže vám, jak vlastně Bing a vaši zákazníci nachází stránku ve vyhledávání.
 
Můžete získat přístup do hloubkových hlášeních, které zahrnují jak žádosti vyhledávání pohánějící provoz na vaší stránku, dojmy anebo také poměr kliknutí těchto žádostí a které ze stránek odkazují na vaší stránku. Můžete také:

  • Monitorovat výkon vaší internetové stránky
  • Nastavit to, jak Bing prochází a indexuje vaší stránku
  • Přihlásit vaší stránku k procházení Bingem
  • Odstranit obsah, který nechcete indexovat
  • Distancovat se od odkazů
  • Monitorovat a řešit potenciální malware nebo problémy se spamem

 
Všechny tyto informace vám pomáhají pochopit to, jak vlastně Bing vidí vaší internetovou stránku a její obsah, takže se můžete rozhodnout, jestli je třeba nějakých změn či vylepšení.
 
Například pokud máme osobní internetovou stránku, která se týká zkušeností matky s výchovou neposlušného dítěte, avšak všechny žádosti na vyhledávání, které pohání provoz na naši stránku, se spíše vztahují k receptům, pravděpodobně máme menší problém s obsahem na mojí stránce, kterému bychom se měli věnovat.
 
Nebo pokud se naše stránka hodnotí dobře a generuje vysoké číslo dojmů, avšak získává velmi málo kliknutí, možná by to mohlo znamenat, že titulky a popisky nemusejí být souladné či dostatečně přitažlivé pro potencionálního „klikaře“, takže nijak nepohání návštěvníky internetové stránky ke kliknutí. Webmaster Tools vám poskytuje velmi pochopitelný systém hlášení k podrobné SEO analýze, takže můžete učinit ještě lepší rozhodnutí na základě dostatečného množství informací ohledně toho, jak vlastně optimalizovat vaší internetovou stránku.
 

BTW postřehy

I když používáte Google Seach Console, měli byste přidat Bing Webmaster Tools k vašemu SEO nářadí, aby vám nástroje mohly poskytnout dodatečná data a hlavně postřehy specifické a relevantní k Bingu. Je velmi důležité identifikovat příležitosti k lepšímu hodnocení na Bingu a Webmaster Tools vám s tímto pomohou až dostatečně.
 

Kdo vlastně používá Bing?

Bing je druhým největším internetovým vyhledávačem ve Spojených státech, a má také velmi rozličné obecenstvo. Podle statistik z comScore z březnu 2018, existuje skoro sto čtyřicet pět miliónů unikátních vyhledávání na samotné stránce Bingu. To je zhruba jeden ze dvou lidí ve Spojených státech, který provádí více než šest miliard žádostí na vyhledávání měsíčně na Bingu.
 
Ve Spojených státech, Bing má okolo třiceti čtyř procentní podíl na trhu vyhledávání se stolními počítači a dosahuje pravděpodobně k více než jednomu člověku ze čtyřiceti pěti všech zařízení.
Bing více než zdvojnásobil jeho podíl na trhu od jeho spuštění, a tento podíl také po celých šest let neustále rostl. V USA Bing dosáhl šedesáti šesti miliónů vyhledávajících, kteří nejsou na Google.
 
Mezinárodně se vyhledávající na Google „dopouštějí“ zhruba dvaceti miliard vyhledávání měsíčně, Bing má také velmi dobrý podíl vyhledávání ve více než tuctu trhů, které zahrnují Velkou Británii (devatenáct procent), Německo (třináct procent), Francie (devatenáct procent), Austrálie (dvanáct procent) anebo například Kanada (šestnáct procent).

Rate this post